کسب درآمد میلیونی در ایران

بهترین سایت های کسب در آمد رایگان در ایران و دیگر کشور ها

کسب درآمد میلیونی در ایران

بهترین سایت های کسب در آمد رایگان در ایران و دیگر کشور ها

cashbux

 

یک سایت تبلیغاتی معروف که تعداد اعضاء آن در حال حاضر حدود ۲۳۰۰ نفر است و آینده درخشانی دارد. حداقل پرداخت آن ۸ دلار و از طریق ایگلد است. ۱۰۰٪ درآمد زیر مجموعه به شما پاداش داده میشود یعنی اگر روزی ۱۰ کلیک یک سنتی بزنید سه دلار در ماه و برای هر زیرمجموعه خود نیز سه دلار در ماه درآمد خواهید داشت. برای مثال اگر ۵۰ زیر مجموعه داشته باشید که در کمتر از دو ماه قابل انجام است ماهیانه بیش از ۱۴۰ دلار درآمد دائمی خواهید داشت.

cashbux.org

adsbux

 

این هم جدیدترین سایت باکس با فقط ۳۰۰ عضو که ظرف ۳ ماه آینده بیش از ۲۰ هزار عضو خواهد داشت و شما میتوانید با ثبت نام در این سایت با استفاده از امکان سود زیرمجموعه ها از سود خیلی خوبی برخوردار شوید .

حداقل پرداخت این سایت ۱۰ دلار است و از طریق EGOLD و PAYPAL انجام میشود. پاداش فعالیت زیرمجموعه های شما ۱۰۰٪ است و میشود دقیقا گفت که تمام فعالیت زیرمجموعه های شما عینا برای شما درنظر گرفته میشود. بعد از ثبت نام با استفاده از قسمت افیلییت وارد شوید. دو بخش برای کسب درآمد وجود دارد. یکی INBOX که محل نامه های رسیده است که بعد از باز کردن هرکدام و پس از گذشت ۳۰ ثانیه حساب شما شارژ میشود و لازم است بعد از خواندن تمام ایمیلهای INBOX تمام آنها را علامت گذاشته و با زدن دکمه DELETE حذف کنید.محل دوم قسمت Paid to Click است که بعد از دیدن هرکدام از تبلیغات به مدت ۳۰ ثانیه بصورت اتوماتیک حذف میشوند. بعد از اینکه حساب شما به بیش از ۱۰ دلار رسید درقسمت PAYMENT میتوانید درخواست دریافت پول را ثبت کنید که ظرف مدت حداکثر یک هفته به حساب EGOLD شما ریخته میشود. شما با داشتن فقط ۲۰ زیرمجموعه فعال ماهی ۸۰ دلار درآمد خواهید داشت. برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید و وقتی به صفحه اصلی سایت رفتید JOIN NOW را از آخرین خط صفحه بزنید. سپس آدرس Email خود را تایپ کرده و Continue کنید تا دعوتنامه ثبت نام برای شما ارسال شود. بعد از باز کردن Email مربوطه روی آدرسی که در Email است کلیک کنید تا به صفحه ثبت نام بروید. شما میتوانید از مشخصات واقعی خود و آدرس ایران استفاده کنید.

adsbux.org