کسب درآمد میلیونی در ایران

بهترین سایت های کسب در آمد رایگان در ایران و دیگر کشور ها

کسب درآمد میلیونی در ایران

بهترین سایت های کسب در آمد رایگان در ایران و دیگر کشور ها

بهترین سایتهای کسب درآمد

سلام دوستان عزیز ایندفعه با کلی جستجو با یک سری سایتهای کسب درآمد خیلی خوب و

جالب برگشتم واقعا اگه تو این سایتها ثبت نام نکنید خیلی ضرر می کنید .

برای ثبت نام باید بر روی بنر های زیر کلیک کنید

maystromails.net

 

xrayemails.com

 

horse-mails.com

 

ippomails.net

نظرات 3 + ارسال نظر
عادل شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:31 ق.ظ http://www.exchanger.blogfa.com

سلام
من شما رو لینک کردم.
ممنون از بابت بنر.

مهرداد و مینا سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://my-littel-love.blogfa.com/

سلام عزیز
وبلاگت رو با اسمی که گفتی لینکیدم
اگه به ما افتخار دادی ما رو با نام ( :::.. عشق کوچولوی من ..::: مهرداد و مینا )
بلین خوشحال میشم
بازم سر بزن
مرسی بوسسسسسسس
بابای

رسول چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام خسته نباشی در مورد سایت maystromails که معرفی کردین فکر کنم اشتباه کردی چون من در این سایت عضو بودم و به حداقل پرداختی هم رسیدم ولی تا حالا که اقا شما باشین ۵ ماه هست هیچ پولی دریافت نکردم . البت جدیدن یه لیست از تمام سایتها که پرداختی ندارن رو دیگه دارم که تا حدودی بهم کمک میکنه ممنون میشم اگه با من همکاری کنی.

با سلام
شما چجور همکاری می خواین لطفا بیشتر توضیح بدین اگه دوست داشتی آی دی ramin_shologh_g را ادد کنید تا بتونیم بیشتر با هم صحبت کنیم من بیشتر صبح از ساعت ۶ تا ۸ صبح کانکت می شم اگه دوست داشتی برام پیغام بزار......
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد